ליעוץ ומידע






052-2510683   052-2575500

ספורי הרזיה

ירון, תל אביב

הבנתי שאפשר להחזיר את איכות החיים וכנראה גם להאריך אותם...
קרא את המשך הסיפור...

ענת, רעננה

בלי טירונות, בלי יסורים
קרא את המשך הסיפור...

פרי, רמת השרון

ב"חושבים רזה" הרגשתי שהגעתי הביתה
קרא את המשך הסיפור...

אהרון

אהרון

הכל התחיל בגלל זוג מכנסיים
קרא את המשך הסיפור...

שלמה, תל אביב

אם אני הצלחתי גם אתם תוכלו
קרא את המשך הסיפור...

קרא עוד...

איך שומרים על המשקל בחופשה

תקופת החגים מתקרבת ועימה נסיעות וחופשות בארץ ובחו"ל. עבור רבים טיסה לחו"ל או חופשה בארץ כוללת אכילה ללא גבולות ועלייה במשקל. אך זה לא חייב להיות כך.
לצערנו, הבריחה מהשגרה גורמת לרבים מאיתנו לפרוק כל עול הן בתחום התזונתי והן בתחום הפעילות. בלי לשים לכך לב, בימי החופשה, אנו מרבים באכילה וממעיטים בפעילות גופנית והרי לכם מתכון בטוח לעלייה במשקל במהלך החופשה.
למרות זאת אם נקפיד על מספר כללים, אפילו קטנים, נוכל להפוך את החופשה שלנו לפעילה יותר וגסטרונומית פחות וכך נחזור הביתה לא רק שמחים אלא גם מרוצים (מכך שלא עלינו במשקל...)
• דאגו שהחופשה תכלול הליכות מרובות, הן בערים אירופאיות והן בנחלי הארץ.
• אכלו ארוחת בוקר דשנה כי אין יותר מהנה מארוחת בוקר טובה, בלי דאגות ובלי לחץ של זמן.
• השתמשו תמיד במדרגות, עלייה מדרגות במקום במעלית היא אופציה קלה להשגת פעילות גופנית ללא חיפוש אחר חדרי כושר.
• אכלו ארוחת ערב קלה. בשל הנטייה בזמן חופשות לאכול בשעות מאוחרות, מומלץ לאכול ארוחת ערב קלה שלא תכביד עלינו זמן השינה ולא תתרום לנו ערך קלורי רב.
• הקפידו על שתייה מרובה. מים הם דבר חשוב, בעיקר כשנמצאים שעות רבות בחוץ. הקפידו לקחת איתכם בקבוק מים לדרך והימנעו 
  מקנייה של מיצים מתוקים.
• הקפידו לצאת מוכנים (גם מחדר המלון), כך לא תיקלעו למצב של חוסר אונים ורעב ותימנעו מהצורך לקנות מזון מעובד ומיותר בצורה
  אימפולסיבית ולא מחושבת.
• אל תוותרו על הנאות קולינריות, זכרו את המנה המותרת וזכרו שגם בחופשה אפשר להתפנק.

אבל הכי חשוב הוא שתיהנו, תירגעו ותצברו כוחות מחודשים.