ליעוץ ומידע






052-2510683   052-2575500

ספורי הרזיה

ירון, תל אביב

הבנתי שאפשר להחזיר את איכות החיים וכנראה גם להאריך אותם...
קרא את המשך הסיפור...

ענת, רעננה

בלי טירונות, בלי יסורים
קרא את המשך הסיפור...

פרי, רמת השרון

ב"חושבים רזה" הרגשתי שהגעתי הביתה
קרא את המשך הסיפור...

אהרון

אהרון

הכל התחיל בגלל זוג מכנסיים
קרא את המשך הסיפור...

שלמה, תל אביב

אם אני הצלחתי גם אתם תוכלו
קרא את המשך הסיפור...

קרא עוד...

ארוחת בוקר

דיונים רבים נערכו כבר בעבר לגבי חשיבותה של ארוחת הבוקר וטיעונים רבים נשמעו בעדה ונגדה, אך האם עצרתם פעם לחשוב על המשמעות הפיזיולוגית של ארוחת הבוקר...?
במהלך שנת הלילה גופנו במנוחה ואיננו צורכים מזון - למעשה ניתן לומר שאנו בצום. לאחר צום של כ- 8 שעות גופנו כבר סיים להשתמש במאגרי האנרגיה הזמינים שלו והוא מתחיל לייצר אנרגיה בעצמו. מצב זה אינו מיטבי מבחינה פיזיולוגית מכיוון שבעת תהליך יצור האנרגיה נוצרים תוצרי לוואי שאינם טובים לפעילות הגוף התקינה.
למעשה ארוחת הבוקר היא הארוחה הראשונה לאחר הצום הלילי והיא זו שמספקת לגופנו את האנרגיה החיצונית הדרושה לו לפעילות תקינה ולהפסקת ייצור אנרגיה עצמית. מחקרים הראו שארוחת בוקר מזינה משפרת את תפקוד המוח, מפחיתה תסמיני רעב, כאבי ראש ועייפות.
ארוחת הבוקר טובה צריכה להיות מאוזנת ולהכיל את כל אבות המזון, ארוחת בוקר שתכיל רק דברי מתיקה תספק את הצורך הראשוני באנרגיה אך תוביל לתחושת רעב מהירה יותר ולא תעזור לנו להחזיק מעמד מספיק זמן עד לארוחה הבאה.
דוגמא לארוחת בוקר מזינה ומאוזנת: כסוד דגני בוקר מלאים  יחד עם מעדן ביו 1.5%.